07Maj

Splošni pogoji

NAČIN OBDELAVE NAROČILA:

Naročilo se odda v pisni obliki preko zasebnega sporočila (facebook) oz. na e-mail naslov: spehnina@gmail.com. Vsebovati mora ime in priimek, naslov, telefonsko številko in e-mail naslov.

NAČIN PLAČILA:

Potrošnik lahko naročeno blago plača na sledeče načine:

  • po ponudbi/predračunu: Predračun prejmete po elektronski pošti. Plačate ga lahko preko katerekoli spletne banke oz. s plačilom položnice na banki ali pošti.
  • po povzetju: naročeno blago plačate z gotovino ali kartico poštarju oz. kurirju.Rok za dostavo je 2-14 dni, odvisno od razpoložljive zaloge, na kar vas ob oddaji naročila tudi obvestimo.

IZDAJA RAČUNA:

Kupec ob dostavi naročenih artiklov prejme tudi račun, kateri je priložen pošiljki. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

CENE:

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV.Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo potrdi po zasebnem sporočilu na FACEBOOKU ali na mail, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so na strani

PRODAJA ZA VSE IN VSAKOGAR

Primerno označene in veljajo za vse kupce. V ceni niso všteti stroški dostve in so posebej navedeni.

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

VRAČILO BLAGA

V primeru vračila ali menjave blaga vam posredujemo obrazec za vračilo/menjavo na vaš e-mail naslov. Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

REKLAMACIJE

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov. Če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel, napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za prometartikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znanaartikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisaneje prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor se spor vseeno ne reši sporazumno, se bo le ta reševal na sodišču.
Izvensodno reševanje sporov: V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom.

V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.

KODEKS RAVNANJA

Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

KLAVZULA O NEPREVZEMU POŠILJKE

Zavezujemo se, da bomo vaše podatke skrbno hranili in jih varovali v skladu z načeli Zakona o varovanju osebnih podatkov – ZVOP!Vsa besedila pogodb so shranjena in dostopna prejemniku storitve v tiskani obliki. Za vse informacije vprašanja smo vam vsak dan na voljo v inboxu(sporočila) ali na e-mail naslovu spehnina@gmail.com.